De 12e Man

De fans in een stadion, de ideale invaller, maar vooral de man of vrouw wie je er heel graag bij hebt.

Wij zijn een nieuw onderdeel binnen Grol en streven er naar dat iedereen de juiste faciliteiten heeft om het mooie spelletje voetbal maximaal te kunnen beleven.

De 12e man wil dit faciliteren door steun van haar leden.

Waarom moet ik lid worden?

Natuurlijk omdat jij net als ons de Grol een warm hart toedraagt en dus ook wilt dat iedereen van het spelletje kan genieten met de juiste faciliteiten. Alle leden van De 12e man beslissen waar wij onze schenkingen aan richten.

De 12e man steunt de gehele vereniging van jong tot oud. Concrete ideeën voor het seizoen 2018/2019 zijn de recreatieve senioren elftallen te gaan voorzien van een eigen kratje bidons en tevens te gaan investeren in trainingsfaciliteiten voor de jeugd. Zoals gezegd, als lid beslis jij hier over mee.

Iedereen die 18 jaar of ouder is kan lid worden. Het lidmaatschap van De 12e man bedraagt € 120,- per seizoen. Hiervan wordt € 90,- geïnvesteerd in de Grol. De overige € 30,- wordt gebruikt voor het versterken van de onderlinge band tussen de 12e man leden. Elk najaar wordt er een ‘feest/activiteit’ georganiseerd voor de leden van De 12e man.

Voor spelende leden geldt een korting van 25%. Dit houdt in dat er € 60,- per seizoen wordt geïnvesteerd in de Grol.

Voor ondersteunende leden is de mogelijkheid om lid te worden van De 12e man er ook. Zij zullen € 54,- per seizoen extra betalen bovenop de huidige ondersteunende bijdrage, waardoor  € 24,- extra ten goede komt aan de Grol.

Waar kan ik mij aanmelden?

Via de volgende link kun  je het aanmeldformulier in Word en Pdf downloaden/printen. Het ingevulde formulier kun je mailen naar 12eman@svgrol.nl.

Aanmeldformulier in Word

Aanmeldformulier in Pdf

Wij hopen spoedig de eerste aanmeldingen te mogen verwelkomen.

De organisatie van De 12e man,

Emiel Garstenveld