Accommodatie

De Grol beschikt over een fantastisch en zeer modern sportpark met zeer veel faciliteiten.

Overzicht sportpark:

Vanuit de lucht gezien:

Foto: LBA Projectbureau.

Door eDroneVideo is in mei 2019 de volgende prachtige compilatie gemaakt:

Via de volgende 3D animatie, gemaakt door LBA Projectbureau, maakt u kennis met het sportpark.

Velden: De Grol beschikt over maar liefst 6 velden, waarvan 2 volwaardige speelvelden met kunstgras met verlichting en 2 volwaardige speelvelden met natuurgras. Voor de jongste jeugd is er de Marveld-Arena, een pupillen speelveld met kunstgras en verlichting. Daarnaast is er recent beschikbaar gekomen de Wilgenpark-Arena, een kleiner kunstgrasveld met verlichting, voor jeugd en 7 tegen 7 voetbal.

Hoofdveld

Marveld-Arena

Daarnaast is er in samenwerking met Handbal en Volleybal een beachveld aangelegd.

Beachveld

Voor informatie over verhuur velden: Verhuur velden

Tribune: Het hoofdveld is voorzien van een prachtige tribune met ca. 350 zitplaatsen.

Tribune

Kleedkamers: De Grol beschikt over een 15-tal kleedkamers, waarvan 2 onder de tribune, 7 kleedkamers tussen het hoofdveld en veld 1 en 6 kleedkamers in het nieuwe kleedkamergebouw.

Kleedkamers 3 t/m 9

Kleedkamers 10 t/m 15

Naast de kleedkamers 3 t/m 9 bevindt zich het wedstrijdsecretariaat voor ontvangst leiders en afhandeling wedstrijdzaken.

Wedstrijdsecretariaat

Medische ruimte: In het nieuwe kleedkamer bevindt zich een modern ingerichte medische ruimte beheerd door de "para"-medische groep en voor de behandeling van alle geblesseerde leden.

Medische ruimte

Sporthal: Op het sportpark bevindt zich een sporthal waar diverse zaalsporten beoefend worden. De Grol beschikt over een futsal afdeling, die hier haar wedstrijden speelt.

Sporthal

Sportcafé: Voor alle bezoekers van het sportpark is het een must om ook een bezoekje te brengen aan het sportcafé. Dit sportcafé wordt gerund door de firma Porskamp. Gezelligheid is hier troef en met regelmaat worden diversen activiteiten georganiseerd. Ook kunt u hier terecht voor het geven van een feestje.

Sportcafe

Vergaderruimtes: Het sportpark beschikt over diverse vergaderruimtes, waarvan er ook één gebruikt wordt voor buitenschoolse opvang.

Bestuurskamer

Vergaderruimte

Kegelbaan: Op het sportpark bevinden zich 2 kegelbanen.

Midgetgolf: Ook kunt u terecht voor een spelletje midget golf.

Loods: De vrijwilligers en met name de vrijwilligersgroep beschikken over een loods voor stalling onderhoudsmaterialen  en een goed ingerichte werkplaats.

Materialenopslag: Er is voldoende ruimte voor opslag trainingsmaterialen en ballen.

Kledingopslag: De kledingcommissie heeft een eigen ruimte voor inname en uitgifte van verenigingskleding.

Loods

Trainingsmaterialenopslag

Kledingopslag

Ook het verenigingsarchief met documenten uit 100 Jaar Grol bevindt zich op het sportpark.

Archiefruimte

Parkeergelegenheid: Het sportpark beschikt over een ruime parkeergelegenheid.

Parkeerplaats auto's

Parkeerplaats fietsen

Marveld Recreatie: Aansluitend aan het sportpark bevindt zich het bungalowpark Marveld Recreatie. Op diverse gebieden vindt er een samenwerking plaats. Te denken valt aan de Marveld-Arena en het Internationale Marveldtoernooi voor C-junioren.