Kleding

Sinds de fusie tussen Grolse Boys en Grol op 1 juli 2020 hebben we een nieuwe prachtige kledinglijn van het merk Adidas. Een hele mooie moderne en aansprekende sportkledinglijn, die geleverd wordt door Sport 2000 Leugemors in Winterswijk.

Voor alle spelers is er een uniform nieuw wedstrijdtenue beschikbaar voor de wedstrijden. Deze worden per team beschikbaar gesteld.

Wil je (trainings)kleding bestellen bij Sport 2000 Leugemors in Winterswijk, dan is dat mogelijk via deze link: ClubWereld

Je kunt ook deze QR-code scannen waarmee je direct op de pagina van ClubWereld terecht komt:

Wil je als groep of team Grolartikelen gaan aanschaffen (denk aan trainingspakken, warming-up shirts, tassen etc. voor jullie team), wel of niet met sponsoring, dan verzoeken wij eenieder om dat via Rita Arink (arinkrobrita@hetnet.nl of 06-20418707) te laten lopen. Op die manier kunnen wij namelijk een flinke korting bedingen.