Accommodatiebestuur - SEAG

SEAG is de afkorting van Stichting Exploitatie Accommodatie Grol en is opgericht op 6 mei 2008 te Groenlo.

De stichting heeft ten doel het beheren, exploiteren en onderhouden van de accommodatie op het Sportpark “Den Elshof” aan de Oude Winterswijkseweg 37 te Groenlo en omvat de (kunstgras) voetbalvelden, de gebouwen, de overige opstallen en sportmaterialen. De stichting stelt deze accommodatie beschikbaar aan de voetbalvereniging "Sportvereniging Grol" die hoofdgebruiker van de accommodatie is. Daarnaast staat de accommodatie ook ter beschikking aan derden voor sportbeoefening.

Directe aanleiding voor de oprichting van de stichting was de wens van de "Sportvereniging Grol" om in 2008 enkele kunstgrasvelden te realiseren, hetgeen inmiddels ook daadwerkelijk is gebeurd. De "Sportvereniging Grol" die eigenaar is van de accommodatie, heeft deze in erfpacht gegeven aan de stichting die vervolgens als opdrachtgever is opgetreden voor het totale kunstgrasproject. De achterliggende reden hiervoor is het feit dat hierdoor dit project onder veel gunstigere condities kon worden gerealiseerd voor de leden van de "Sportvereniging Grol". Bijkomend voordeel is dat ook het beheer, het onderhoud en de exploitatie van niet alleen de kunstgrasvelden, maar ook van de rest van de accommodatie tegen lagere kosten kan plaatsvinden.

Het bestuur van SEAG bestaat momenteel uit de volgende 7 personen:

Bert de Hek

Dirk Tuinte

Robin Brockötter

Willy Konnik

Dennis Papen

Jordi Bleumink

Nick Reukers

Dave Keunekamp

Stefan Kok

Als dagelijks contactpersoon betreffende het gebruik van de accommodatie cq kunstgrasvelden treedt op:
            de heer Tonny Hartman