12 Jubilarissen gehuldigd

31-10-2019

Op maandag 28 oktober 2019 tijdens de ALV zijn 12 leden van de s.v. Grol gehuldigd en in het zonnetje gezet voor 50 jaar lidmaatschap. Acht personen waren aanwezig en werden op humorvolle wijze toegesproken door voorzitter Hans Scheinck. Twee personen hadden de onderscheiding al ontvangen voorafgaand aan de vergadering. Hieronder ook Frits Wolterink die op 9 oktober 2019 na een lange periode van afnemende gezondheid op de leeftijd van 83 jaar is overleden. Kort voor zijn overlijden heeft hij nog de onderscheiding ontvangen. Twee personen ontvangen de onderscheiding nog. De onderscheiding was tot nu toe een Gouden Grol-speld. Vanaf dit jaar is het een mooi beeldje geworden met als titel "Symbool van Verbondenheid".

Hieronder een overzicht van de jubilarissen en de toespraken die gehouden zijn tijdens de ALV. Klik op de link om de toespraken te lezen.

De foto's tijdens de ALV zijn gemaakt door John Ligtenberg, waarvoor dank.

Peter Hulshof

Toespraak voor Peter Hulshof

Rudi Geelink

Toespraak voor Rudi Geelink