Website klaar voor 2008

19-12-2007

Zoals u wellicht reeds heeft gemerkt, heeft de website van de sv Grol een groot aantal veranderingen ondergaan. Dit om onze bezoekers in 2008 nog beter van dienst te zijn.

Zo is het hoofdmenu uitgebreid met de onderwerpen Wedstrijdinfo en Vraag en Aanbod en is het submenu van de Jeugd uitgebreid met Opleiding. Zeer in het oog springend is het nieuwe logo in het kader van het 90-jarig bestaan van de sv Grol met het motto 90 Jaar Jong!.

Onder Wedstrijdinfo vindt u wekelijks de wedstrijdprogramma's voor zowel het veld- als ook het zaalvoetbal en voor zowel de jeugd als de senioren. Hier vindt u tevens de uitslagen van de gespeelde wedstrijden, alsmede actuele informatie omtrent de afgelastingen.

Bij Vraag en Aanbod kunt u uw eigen berichtje plaatsen voor het aanbieden van en het vragen naar sportkleding en schoeisel. We hopen hiermee in een groeiende behoefte te voorzien.

Op de pagina Jeugdopleiding vindt u informatie over de technische opleiding en vorming van de (jeugd)spelers en (jeugd)trainers. Het technische beleidsplan, de technische structuur, het trainingsprogramma, oefenstof en een overzicht van de technische activiteiten zijn hier binnenkort te vinden.

Op 18 september 2008 bestaat de sv Grol 90 jaar. In het kader hiervan worden in 2008 diverse activiteiten georganiseerd. Informatie hierover vindt u binnenkort op deze site door op het nieuwe logo 90 Jaar Jong te klikken.

Daarnaast is de site uitgebreid met een zoekfunctie bij het Nieuws. Hierdoor kunt u makkelijk op trefwoord zoeken in het reeds zeer uitgebreide digitale nieuwsarchief. De pagina van het Hoofdbestuur onder Organisatie is uitgebreid met foto's. Ook zijn nu alle clubbladen vanaf 2004 digitaal beschikbaar op de pagina van het Clubblad onder Organisatie. De sponsorlijsten zijn geupdate, diverse nieuwe links zijn toegevoegd aan Links en diverse logo's zijn aangepast.

Kortom, de site is in beweging en er wordt geprobeerd om de site zo actueel mogelijk te houden. Met al deze veranderingen hoopt de sv Grol in 2008 de interne en de externe communicatie nog verder te verbeteren. Hebt u nog suggesties, tips etc., dan zijn deze altijd van harte welkom door een e-mail te sturen naar info@svgrol.nl.

Tip: Het kan zijn dat sommige veranderingen pas geactiveerd worden als u op de button Refresh of Verversen in de Internet Explorer klikt, nadat u de Grol site geopend hebt.