Zondag 14 april 55e Fancy Fair met GrandiJoost in het Sportcafe

08-04-2024

Komende zondag is het weer zover. Op zondag 14 april vindt in het Sportcafé op het sportpark Den Elshof de halfjaarlijkse, in dit geval voorjaars Fancy Fair  plaats. Aan de basis van deze activiteit staat zoals bekend de Stichting Vrienden van de S.V. Grol (VSVG), altijd ruimhartig ondersteund door een meer dan een vijftigtigtal lokale sponsoren. Door de jaren heen is gebleken dat niet alleen leden van de voetbalvereniging zelf, maar ook andere belangstellenden reikhalzend uitkijken naar deze populaire fancy fair.

In afwijking van eerdere edities, waarin ook op de vrijdag en zaterdag werd gespeeld, wordt nu, bij wijze van proef, enkel op de zondag gespeeld. Daarbij pakt de VSVG, in samenwerking met uitbater Rob Porskamp van Sportcafé Den Elshof, uit met een absolutie rasartiest. Niemand minder dan de in Groenlo bekende DJ annex zanger GrandiJoost, voor intimi ook bekend onder Joost Grandioos, maakt wederom zijn opwachting in het inmiddels ook voor hem bekend terrein zijnde Sportcafé! De verwachtingen zijn dan ook dat pot en pint hoogtij viert in het sportcafé!

Grol 1 – Dalfsen 1
Voor Grol 1 staat zondag de thuiswedstrijd op het programma tegen Dalfsen 1, aanvang 14:30 uur. Dalfsen is op dit moment drager van de rode lantaarn in de eerste klas H van de KNVB. Uit 18 tot op heden gespeelde wedstrijden wist Dalfsen slechts 3 punten in de wacht te slepen. Grol behaalde uit 18 wedstrijden ook pas 18 punten en bezet daarmee slechts de 11e plaats op de ranglijst. Om aansluiting te vinden naar boven zijn drie punten noodzakelijk. De achterban staat er wederom achter en verwacht volle pond voor het vlaggenschip!

Dion Bosman, winnaar tablet in de najaarseditie 2017, uitgereikt door Astrid Elschot (foto: VSVG)