Borussia Monchengladbach - SC Freiburg, jij bent er toch ook bij?

25-01-2024

De supportersclub is de afgelopen maanden druk geweest om weer wat leuks te organiseren. Wij kunnen jullie vertellen, dit is zeker gelukt. In het paasweekend gaan we een wedstrijd van Borussia Mönchengladbach bezoeken. Die Mannschaft van Borussia Mönchengladbach zal het opnemen tegen SC Freiburg. Naast kaarten voor de wedstrijd regelen wij ook het vervoer naar Mönchengladbach.

Wil jij hierbij zijn? Dat kan, geef je snel op want vol = vol!

In eerste instantie kom je alleen in aanmerking om mee te gaan wanneer je lid bent van de Supportersclub.

Datum: Op het moment staat de wedstrijd gepland op zaterdagmiddag 30 maart. (Dit is het paasweekend. Datum kan nog veranderen in dit weekend).

Vertrek: 09:00 uur

Terugkomst: ca. 21:00 uur (zullen na de wedstrijd direct vertrekken)

Kosten: €50,-

Aanmelden kan via supportersclub@svgrol.nl Ben je nog geen lid van de supportersclub? Je kan je aanmelden via bovenstaande e-mail. De kosten voor een lidmaatschap bedragen €17,50 per jaar (senioren) en €10.- (junioren). Door je aan te melden kun je ook mee met deze activiteit.

Tot dan,

Supportersclub SV Grol