In Memoriam Harry ten Have (1943-2023)

02-01-2024

Vorige week is op dinsdag 26 december ons lid Harry ten Have op 80-jarige leeftijd overleden.

Harry is op 1 oktober 1943 geboren in Eibergen en was lid van onze vereniging sinds 1 oktober 1971. Hij is jaren KNVB scheidsrechter geweest en ook 1 jaar grensrechter van Grol 1 en daarna bleef hij supporter van het eerste elftal en bleef hij ook onze club volgen.

Harry werkte bij Welgro en bij Kaak Installatietechniek dat later Alferink werd. Na zijn werkzame carrière werd Harry vrijwilliger bij het Vincentiushuis waar zijn technische vaardigheden goed van pas kwamen.

Harry was getrouwd met zijn vrouw Gerda en samen hebben ze 2 kinderen en ook 5 kleinkinderen

Harry is in november 2021 nog gehuldigd vanwege zijn 50 jarige lidmaatschap bij onze vereniging en is dus 52 jaar lid geweest van Grol.

We zullen hem erg gaan missen.

De crematieplechtigheid heeft inmiddels al plaatsgevonden en wij wensen zijn echtgenote Gerda, de kinderen met hun partners en de kleinkinderen veel sterkte in de komende tijd.

Namens bestuur en leden van de Grol,

Stan Raben, voorzitter.