In Memoriam Heinz Arink (1960-2023)

02-01-2024

Op woensdag 27 december is ons lid Heinz Arink op 63-jarige leeftijd overleden.

Heinz is geboren op 18 april 1960 en was lid van onze vereniging sinds 1 januari 1989.

Heinz heeft kortstondig actief gevoetbald bij Grol. Dat wil zeggen, hij heeft het geprobeerd zoals hij zelf zei en volgens hem konden we het daar verder beter niet over hebben. Wel was hij een groot liefhebber van de voetbalsport en erg betrokken bij onze vereniging. Dit resulteerde in het gegeven dat hij met zijn autobedrijf “Automobielbedrijven H. Arink BV” in Groenlo gedurende 6 jaar hoofdsponsor was van Grol in de periode juli 1989 tot en met juni 1995. En in die periode als hoofdsponsor maakte Heinz een tweetal kampioenschappen van Grol 1 van dichtbij mee en was hij ook betrokken bij de viering van het 75-jarig jubileum van onze vereniging in 1993.

Naast het voetbal en zijn dagelijks werk als directeur van het autobedrijf had Heinz ook een grote passie voor klassieke auto’s en was hij bestuurslid van de “Stichting Cool Classic Challenge” waarmee hij toertochten voor klassieke auto’s organiseerde.

Heinz was getrouwd met zijn vrouw Hedwig en had 4 kinderen en 4 kleinkinderen.

Heinz is 35 jaar lid geweest van de Grol en we zullen hem erg gaan missen.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren op woensdag 3 januari tussen 18:00 en 19:30 uur bij Autobedrijf Arink aan de Marhulzenweg 26 in Groenlo. De crematie vindt plaats in besloten kring.

Wij wensen zijn echtgenote Hedwig, de kinderen met hun partners en de kleinkinderen veel sterkte in de komende tijd.

Namens bestuur en leden van de Grol,

Stan Raben, voorzitter.