Start het nieuwe jaar goed met de Nieuwjaarsloop en receptie

05-01-2024

Het nieuwe jaar 2024 willen we als club traditioneel weer gezamenlijk beginnen met een nieuwjaarsloop en een gezellig samenzijn in het sportcafe.

Start het nieuwe jaar goed en doe ook mee!

We nodigen in het bijzonder onze leden en vrijwilligers uit, maar ook niet-leden zijn van harte welkom om mee te lopen (3.5 km of 10 km) of te wandelen (6 km) en/of naar de receptie te komen. We hopen op een zo groot mogelijke deelname en opkomst.

Voor de jeugd is er weer een pannakooi op het hoofdveld en is de sporthal open om een balletje te trappen. Ook is er voor alle deelnemers een zakje snoep of een hapje eten (broodje warm vlees of broodje knakworst). Inschrijving vanaf 9.30 uur. De loop start om 10.30 uur (lange afstand), 10.45 uur (korte afstand). De wandelaars kunnen starten tussen 9.30 en 10.30 uur. De prijsuitreiking start om 12.30 uur gevolgd door de nieuwjaarstoespraak door onze voorzitter Stan Raben en een gezellig samenzijn om samen te proosten op 2024. In elke klasse zijn er mooie prijzen te winnen.

Voor elk wat wils. Kom dus ook op zondag 7 januari 2024.