Grol 1 en 2 spelen wedstrijd op kunstgras

23-11-2007

In de aanloop naar de daadwerkelijke aanleg van kunstgras op het sportpark ‘Den Elshof’ spelen Grol 1 en Grol 2 op woensdag 28 november a.s. een onderlinge wedstrijd op het nieuwe kunstgrasveld van TVC '28 in Tubbergen.

De wedstrijd op het sportpark ‘De Grote Moat’ in Tubbergen begint om 20.00 uur.

Voor het kunnen bijwonen van deze wedstrijd vertrekken er woensdag om circa 18.00 uur een tweetal bussen vanaf het sportpark 'Den Elshof' in Groenlo.

Naast de spelers- en begeleidingsgroepen van beide teams is het namelijk de bedoeling dat er zoveel mogelijk bestuursleden, commissieleden, trainers, spelers, alsmede andere betrokkenen en belangstellenden meegaan om niet alleen de wedstrijd te bekijken maar ook om kennis te maken met de nieuwe kunstgrasvoorzieningen van TVC '28.

Derhalve wordt ook de in het leven geroepen commissie van aanbeveling, waarin inmiddels meer dan 50 leden zitting hebben, uitgenodigd om mee te gaan naar Tubbergen.

Naast het bekijken van het Tubbergse sportpark in het algemeen en het kunstgras in het bijzonder, zal er ook uitgebreid gelegenheid zijn om met vertegenwoordigers van TVC '28 van gedachten te wisselen over met name hun ervaringen met kunstgras.

Belangstellenden kunnen zich (zolang er plaatsen in de bussen beschikbaar zijn) aanmelden bij secretaris Tonnie Zieverink, telefoon: 0544-464472 of 06-22076819 en email: a.zieverink@chello.nl.