Grol JO8-5 viert KAMPIOENSfeest!

18-03-2023

Eindelijk was het dan zo ver, de kampioenswedstrijd waar de jongens al weken op wachten. Alle wedstrijden werden tot nu toe met ruime cijfers gewonnen, maar voor het kampioenschap moest als laatste ook nog Trias verslagen worden. In de auto richting Winterswijk vroeg één van de jongens of de rest ook zulke kriebels in de buik had. Het werd al snel duidelijk dat de jongens, die qua leeftijd nog bij de F pups horen, de kampioenswedstrijd spannend vonden.

Vanuit Groenlo was er veel publiek gekomen om de jongens op het nieuwe kunstgrasveld van Trias aan te moedigen. Na veel mooie acties en goed combinatiespel stonden de jongens van de JO8-5 met 5-0 voor bij rust. Nadat alle jongens één of meerdere doelpunten hadden gemaakt eindigde de stand in 15-1. Gelukkig kon er na de wedstrijd nog snel één foto gemaakt worden van de kampioenen met de chocolademedaille om, want enkele seconden later was er bij de meesten alleen nog het koordje over.

Na een feestje in de kleedkamer en een patatje van Annelies op het Grolveld was de dag helemaal compleet. De eerste keer kampioen worden, vergeten ze nooit meer weer!

Grol JO8-5 PROFICIAT!!!