Grol gaat enquete houden onder leden en vrijwilligers

25-02-2023

Iedere twee jaar stelt het Algemeen Bestuur van de Sportvereniging Grol een beleidsplan op, waarin op een zestal deelgebieden speerpunten zijn vastgesteld. De zes deelgebieden hebben te maken met voetbal, vrijwilligers, communicatie, sponsoring, accommodatie en verenigingszaken.

Het huidige beleidsplan is te lezen op onze website: Beleidsplan 2021 – 2023.

Op 9 oktober 2023 tijdens de ALV wil het bestuur weer een aangepast beleidsplan presenteren. Ter voorbereiding hierop wil het bestuur de leden en vrijwilligers graag de kans geven om hun oordeel te geven over een aantal zaken bij de vereniging en om hun suggesties door te geven ter verbetering van de vereniging.

Hiervoor is een enquete gemaakt. Deze wordt woensdag 1 maart per e-mail verspreid en kan digitaal ingevuld worden tot en met vrijdag 10 maart. De belangrijkste resultaten worden midden april via de website en social media gepresenteerd. Vervolgens wordt een actieplan ontwikkeld dat verwerkt wordt in het beleidsplan 2023 – 2025, welke wordt gepresenteerd tijdens de Algemene Leden Vergadering op maandag 9 oktober 2023.

We hopen op de medewerking van alle leden en vrijwilligers. Deel je mening en ervaringen en laat weten wat er leeft binnen de vereniging, zodat we samen van Grol een nog betere vereniging kunnen maken.