SKODA Mascotte aanwezig bij Grol

31-01-2023

Grol was de gelukkige (en eerste) winnaar van de SKODA Mascotte-actie. Deze actie wordt georganiseerd door DAGOAutogroep en Huiskes-Kokkeler Autogroep, sponsor van Grol.

Afgelopen zaterdag (28 januari) werden de jeugdspelers van Grol verblijd met de komst van deze vrolijke kameleon, die arriveerde in een SKODA Fabia.
Een drietal teams waren de gelukkige: JO8-3, JO8-5 én JO8-6. Zij werden verrast door de komst van de Mascotte en dat zorgt niet alleen voor extra motivatie op deze speciale wedstrijddag, maar ook voor veel vermaak rondom de wedstrijd. Iedereen wilde natuurlijk even op de foto met de Mascotte.

DAGO Autogroep en Huiskes Kokkeler Autogroep hartelijk dank voor jullie bezoek.

Het werd een vrolijke voetbalochtend. Een dag om nooit te vergeten voor de Grol JO8-pupillen!

Foto’s gemaakt door Sanne Waenink (Grol). Meer foto's op onze Facebookpagina.