Grol C5 - AZSV C5M

04-11-2007

Afgelopen zaterdag werd er eindelijk weer gevoetbald, C5  was namelijk 2 weken vrij geweest.

De jongens stonden dus te popelen om te voetballen,Jille had zich afgemeld voor een dagje Scheveningen verder was iedereen aanwezig ook de nieuwe spelers Mervin en Dyen maar zij zijn op de reserve bank begonnen ivm het ontbreken van wedstrijdritme, verder begonnen Rick te Luke en Ramon ook op de bank (een sterke bank dus)

Eric stond op de goal

Bram ,Teun,Remco, en Stefan in de achterhoede

Michel ,Ken en Rick te Molder op het middenveld

Lars,Rowan en Pim in de voorhoede

Dan nu de wedstrijd, op papier een sterke tegenstander en een echte kampioenskandidaat gezien de 2e plaats op de ranglijst toch een knappe prestatie van dit meisjeseftal en dit was te zien.

Dit meisjeseftal van AZSV was een goed ingespeeld elftal maar dit wisten wij van te voren en door elkaar een beetje op te peppen proberen wij hier toch het beste van te maken.

Van begin af aan was het toch AZSV die feller was in de duels en waren we in de beginfase net een stapje te laat. (of dit met de meisjes te maken heeft weten we niet). Na enkele goede aanvallen van AZSV kwamen wij beter in ons spel en kregen wij zowaar ook een paar kansen met in de 12e minuut een verwoestend schot van Rowan dat net voorlangs ging daarna ging het gelijk op en waren er over en weer kansen. Na ongeveer 25 minuten kreeg Lars in een scrimmage een bal in zijn maag waardoor hij bijna geen adem meer kon halen, maar door de goede zorg van de leiders was hij gauw weer opgeknapt. Enkele aanvallen van de buitenspelers van AZSV werden door de backs Bram en Remco goed opgevangen zodat men weer rustig terugkon spelen op onze laatste man Teun of voorstopper en aanvoerder Stefan.Net voor de rust was er van Ken en Rowan een vloeiende aanval waardoor Pim in een scoringspositie kwam maar door goed keeperswerk werd dit niet omgezet in een doelpunt. Door het goede spel van de middenvelders Michel en Rick werd een aanval van AZSV onderbroken zodat we met een 0-0 stand thee gingen drinken. Door een donderspeech in de rust van de leiders zouden we uit een ander vaatje tappen en de tegenstander nog feller bestrijden. Maar wat we in de rust hadden afgesproken kwam in het begin weer niets van terecht en door goed keeperswerk van Eric en enige geluk (bal onderkant lat) begonnen we langzaam weer wakker te worden en kregen we via de counter nog wel wat mogelijkheden. De wissels Rick te Luke,Ramon, Mervin en Dyen deden na de rust ook goed hun best en gingen vol gas. Ook het middenveld kwam de loop van de 2e helft beter in hun spel en Rick te Molder voelde zich op deze plaats in zijn nopjes. Toch bleef AZSV domineren en door kunst en vliegwerk en enig geluk snakte iedereen naar het laatste fluitsignaal,wat dan ook spoedig kwam zo wisten we tegen deze sterke tegenstander 0-0 te spelen en hadden we toch een puntje.Gefeliciteerd jongens, goed gedaan.

Ook de komplimenten aan de scheidsrechter , de vele ouders die stonden te kijken en de begeleiding van beide teams.