Max de Vries jr winnaar Nieuwjaarsloop

09-01-2023

Op zondag 8 januari 2023, werd na 2 jaar afwezigheid, weer de traditionele Nieuwjaarsloop georganiseerd. Het werd ondanks de eerdere slechte weersvoorspellingen een stralende zonnige dag. Er waren 145 deelnemers bij de korte afstand (3.5 km) en 59 deelnemers bij de lange afstand (9.5 km). Aan de wandeltocht (5.5 km) deden ook nog eens 18 personen mee. Dit betekende in totaal ruim 200 deelnemers, een mooie opkomst. Alle deelnemers werden na afloop goed verzorgd met een hapje en een drankje. Met ondersteuning van circa 35 vrijwilligers werd het een zeer succesvolle en geslaagde dag.

Marco Frank en Max de Vries jr. (Foto's: Marcel Houwer, Streekgids.nl)

De prijsuitreiking werd verricht door Marco Frank namens de organisatie tijdens de aansluitende nieuwjaarsreceptie, waarbij het sportcafé goed gevuld was. Voor elke leeftijdscategorie en afstand waren er mooie prijzen. De snelste loper bij de langste afstand werd Olivier Wentink. Winnaar van de Rabo Wisselbokaal bij de lange afstand werd echter Max de Vries jr. Net als de afgelopen drie edities wist hij de lange afstand als snelste Grollid af te leggen. Bij de korte afstand was Ali Farhaan de snelste. Winnaar van de Grol Nieuwjaarsbokaal als snelste Vrouw/Meisje op de korte afstand werd Tess Wijgerink. Winnaar van de Jan Overkemping Bokaal voor de snelste jeugdspeler op de korte afstand werd Just Klein Zeggelink en van de Sijbel Bokaal in de O12/O13 klasse werd Noud Kleijn.

Ali Fahraan.

Rik Gockel

Bert Roeterdink

Just Klein Zeggelink

Tess Wijgerink

Noud Kleijn

Allemaal van harte gefeliciteerd.

Meer foto's van deze dag gemaakt door Marcel Houwer, René van den Mosselaar en Sanne Waenink zijn te bekijken op onze Facebook pagina svgrol.nl.

Alle tijden op de korte afstand: Uitslag Korte Afstand NJL 2023
Alle tijden op de lange afstand: Uitslag Lange Afstand NJL 2023

Prijswinnaars Nieuwjaarsloop 2023:
(Degenen die niet aanwezig waren tijdens de prijsuitreiking ontvangen deze week nog persoonlijk bericht over het ophalen van hun prijs)

Lange Afstand:

Algeheel: