JO8-1 en JO10-1 op zaaltoernooi in Winterswijk

08-01-2023

Op zaterdag 7 januari 2023 hebben JO8-1 en JO10-1 mee gedaan aan het zaalvoetbaltoernooi in Winterswijk. Grote verenigingen uit de regio waren vertegenwoordigd. Dit waren Longa, AZSV, FC Winterswijk en FC Trias. Een mooi eerste sportieve moment na de winterstop voor onze jongens om het voetbal weer op te pakken.

De toppers van JO8-1 wisten alle wedstrijden overtuigend te winnen! Dat betekende dat ze ook de finale mochten gaan spelen tegen de nr.2 AZSV. Helaas ging de finale met 1-0 verloren maar aangezien ze alle wedstrijden in de poule al hadden gewonnen (ook tegen AZSV dus) waren ze eigenlijk de echte kampioen! Het team ging dan ook met een welverdiende beker weer richting Grol!

Grol JO8-1

De toppers van JO10-1 wisten hun eerste wedstrijd tegen FC Trias en laatste wedstrijd tegen AZSV gelijk te spelen. Helaas verloren ze de wedstrijden tegen Longa en FC Winterswijk. De jongens hebben hun uiterste best gedaan en veel plezier gehad! Een goede voorbereiding op de start van het nieuwe seizoen.

Grol JO10-1