Bestuurders s.v. Grol op werkbezoek

31-10-2007

Een delegatie van het bestuur van de S.V. Grol heeft afgelopen zaterdag een werkbezoek gebracht aan de voetbalvereniging TVC ’28 in Tubbergen. Het bezoek had voornamelijk te maken met het onderwerp kunstgras. De Tubbergse voetbalvereniging heeft namelijk sedert enkele maanden op het sportpark ‘De Grote  Moat’ enkele nieuw aangelegde kunstgrasvelden.

Deze velden werden bekeken door voorzitter Theo Huijskes, secretaris Tonnie Zieverink, penningmeester Hans van Halm en bestuurslid dienst algemeen beheer Stan Raben. Als vertegenwoordigers van TVC ’28 waren voorzitter René Oosterlaken en penningmeester Theo Wildemors aanwezig om een rondleiding te verzorgen, alsmede om alle relevante informatie te verstrekken.

Op de foto’s niet alleen het nieuwe kunstgrasveld, maar ook het nieuwe kunstgras pupillenveld van TVC ’28.