Nieuwjaarsloop, receptie en ALV

05-01-2023

Aankomende zondag 8 januari is het zover. Dan trappen we als vereniging gezamenlijk het nieuwe jaar af.

We starten met de traditionele nieuwjaarsloop met twee hardloopafstanden: 3,5 km (start 10.45 uur) en 9,5 km (start 10.30 uur). Inschrijving en ophalen startnummer vanaf 9.30 uur in de hal van het sportcafé.

Tevens de mogelijkheid om een wandeltocht te lopen: 5,5 km (start tussen 9.30 en 10.30 uur). Route te verkrijgen en aanmelding in de hal van het sportcafé.

We hopen op een zo groot mogelijke deelname. Zowel leden als niet-leden kunnen meedoen. Deelname is gratis. Bij de hardloopwedstrijden zijn er alleen voor de leden bekers, medailles en prjizen te verdienen. In elke leeftijdscategorie (of combinatie van leeftijdsklasse) zijn er twee prijzen te verdienen.

Na de loop is er een Panna Arena op het Hoofdveld en kan de jeugd ook in de Sporthal voetballen.

Teven is er voor de jeugd tot 15 jaar een zakje snoep en bekertje ranja en is er voor iedereen vanaf 11.30 uur een broodje warm vlees of broodje knakworst beschikbaar.

Om 12.30 uur starten we met de nieuwjaarsreceptie in het sportcafé. Als eerste staat de prijsuitreiking op het programma. Daarna volgt de extra Algemene Leden Vergadering ter verkiezing en aanstelling van de nieuwe voorzitter van de club. Alles gevolgd door een gezellig samenzijn.

Komt dus allen om samen het nieuwe jaar te beginnen.