Met de Supportersclub het jaar uit.

21-10-2007

Op Zaterdag 29 december zal de succesvolle avond ‘Met de Supportersclub het Jaar uit’  worden gehouden. Dit driejaarlijks terug kerende evenement bestaat uit een zeer gevarieerd programma dat wordt voorgeschoteld door de deelname van vele leden van verschillende onderdelen van de S.V.Grol, doormiddel van acts, zang en dans. Het is dan ook iedere keer weer een verrassing wat er op zo`n avond allemaal wordt gepresenteerd en zal in het teken staan van 30 Jaar Supportersclub. In ieder geval nodigen wij U alvast uit deze datum in Uw agenda te willen plaatsen.

De avond is voor iedereen toegankelijk en is gratis te bezoeken. Derhalve dus een leuke avond ter afsluiting van al weer een jaar Supportersclub.