Verkiezing voetballer van het jaar 2007 - 2008.

21-10-2007

Zondag a.s.,voor en tijdens de wedstrijd van Grol 1 - OBW 1,is er weer de eerste ronde voor de verkiezing van de voetballer van het jaar,die elk jaar wordt bekend gemaakt bij de afsluiting van het seizoen in Juni. Dit gebeurt altijd een keer in de eerste helft en tweede helft van de competitie.

Bij de ingang zal U door een aantal leden van het Bestuur van de Supportersclub een verkiezingsformulier worden aangereikt. Op dit formulier kunt U, de volgens U op dit moment nummers 1,2 en 3 invullen. Deze kunt U dan ingevuld enwel weer inleveren door deze in de gereedstaande bus te deponeren. Het is al jaren een succesvolle activiteit waar door de supporters zelf hun idool kunnen kiezen. Er kan per persoon echter maar een formulier worden ingeleverd.

Wij hopen op Uw aller medewerking.