Luc Berentsen Voetballer van het jaar en Topscorer in de Gelderse Achterhoek

08-06-2022

Henk Hoffman supersupprter, Erik Schuurmans Vrijwilligers van het Jaar, Grol 7 Team van het Jaar en Arrean Arink algeheel Seniorspeler van het Jaar

Bron: Groenlose Gids
Tekst en foto’s: Theo Huijskes

Afgelopen zondag -en dat voor en na de laatste competitiewedstrijd van Grol 1 tegen Vogido 1 in het seizoen 2-21-2022- vonden er onder de regie van het bestuur van de Supportersclub van S.V. Grol een aantal huldigingen plaats. Onder aanvoering van Supportersclub-voorzitter Pim Westervoorde ging daarbij extra aandacht uit naar de uitverkiezing van de ‘Voetballer van het jaar’. Die eer ging deze keer naar Luc Berentsen, spits en topscorer van Grol 1. Daarbij de in Grol 1 doorgebroken talenten Tycho Riteco (2e plaats) en Tiem Rots (3e plaats) achter zich latende.

Luc Berentsen

De voorheen bij Grolse Boys spelende Berentsen nam in de laatste competitiewedstrijd tegen Vogido twee van de zeven doelpunten voor zijn rekening. Daarmee kwam van zijn kant het totaal aantal competitiedoelpunten in de tweede klasse J van de KNVB op 28. Deze knappe prestatie heeft het plezierige gevolg dat de 25-jarige Berentsen in het seizoen 2021-2022 niet alleen topscorer is bij Grol, maar tevens topscorer binnen het amateurvoetbal in de Gelderse Achterhoek. Een bijzonder knappe prestatie!

Naast de huldiging van alle kampioenen van het seizoen 2021-2022 werd Grolman in hart en nieren Henk Hoffman (83) in de bloemen gezet als zijnde de ‘Super-supporter’ van het seizoen 2021-2022. Daarnaast ging de titel ‘Vrijwilliger van het jaar’ naar Erik Schuurmans, werd Grol 7 uitverkoren als ‘Team van het jaar’ en onderging Arréan Arink een huldiging als de uitverkoren recreatieve seniorenspeler van het jaar. Dit alles werd in een bomvol en bijzonder gezellig sportcafé op het sportpark Den Elshof omlijst met muziek en zang.

Henk Hoffman

Erik Schuurmans