In Memoriam Henk Hulzink

26-05-2022

Op maandag 23 mei 2022 is overleden ons trouwe lid Henk Hulzink. Hij is 82 jaar geworden.

Hij woonde samen met zijn vrouw Marietje in De Molenberg. Zijn gezondheid nam de laatste tijd verder af waardoor de wereld voor hem steeds kleiner werd. Hij is rustig ingeslapen.

Samen met zijn gezin woonde Henk jarenlang aan de Heemskerkstraat 8 in Groenlo.

Zoals dat vroeger ging, moest Henk al met 14 jaar in de fabriek aan het werk. Eerst bij Hulshof (Tassen en Koffers) in Lichtenvoorde en daarna vele jaren bij Interwand in Eibergen en HFI (Hartman) in Groenlo. Gelukkig kon hij met 60 jaar met pensioen.

Zijn grootste hobby was het voetbal, met de Grol erg voorop. Een zeer enthousiast supporter van Grol 1. Jarenlang werden alle thuis- en uitwedstrijden bezocht. Hoe ver het ook was. Samen met Marietje of zijn zoon Gian of zijn broer Jan legde hij duizenden kilometers af om de blauw witten aan het werk te zien. Hij hoopte altijd op een overwinning maar kon een andere uitslag snel accepteren en relativeren.

Hij genoot nog meer langs de lijn bij de wedstrijden van zijn voetballende kleinzonen bij Grol. Die twee jongens hadden ook een grote steun aan oma Marietje en opa Henk nadat hun moeder Kyra overleed na een ongeneeslijke ziekte toen zij nog kleine kinderen waren.

Hoewel hij tamelijk direct kon zijn, stond Henk in zijn omgeving bekend als sociaal en rechtvaardig. Een lieve, betrokken vader en opa die ruimte gaf om jezelf te ontwikkelen met vallen en opstaan. Dat had Henk meegekregen uit het gezin met acht kinderen waarin hij opgroeide. Zijn familiebanden waren hem dierbaar, bij elke gelegenheid was hij aanwezig.

Dit sympathieke mens en betrokken lid van de Grol gaan wij zeker missen. We zijn dankbaar Henk dat we jou zolang hebben mogen kennen, rust zacht.

Op maandag 30 mei 2022 is er van 19.00 tot 19.30 uur gelegenheid tot condoleren en afscheid nemen in het uitvaartcentrum van Ventura Dela aan de Lichtenvoordseweg in Groenlo.

De crematieplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden.

Wij wensen zijn vrouw Marietje, hun kinderen en partners, Ronald en Jackie, Gian en Monique en de kleinkinderen Stan, Mika, Kimberley en Carmen veel sterkte in de komende tijd.

Namens bestuur en leden van de Grol,

Hans Scheinck, voorzitter