Reunie F2 - Grol F2

14-10-2007

Om 10.15 vertrekt Grol F2 vanaf sportpark Den Elshof naar Borculo voor de wedstrijd tegen Reünie F2. Na het warmlopen wordt de opstelling bekendgemaakt en de minpuntjes van de vorige wedstrijd worden nog even besproken. Daarna staat Grol F2 klaar voor de aftrap.

Het begin van de wedstrijd gaat gelijk op, maar verder in de eerste helft zakt Grol F2 in. Reünie komt steeds vaker voor de goal van keeper Jelle, maar hij weet de schoten nog steeds tegen te houden. In de laatste minuut van de eerste helft weet Reünie echter toch te scoren. De ranja in de rust lijkt daarom niet zo lekker.

Wakker geschud door de leiders begint Grol F2 sterk aan de 2e helft. Al in de 1e minuut schiet Jelmar met een prachtig schot de 1-1 binnen. Zo, de goal is gevonden.

Verder in de 2e helft wordt Grol steeds sterker en krijgt het meer kansen. Uit een corner van Sven weet Wout de 1-2 binnen te knallen.

Reünie probeert nog terug te komen, maar Stan en Pam verdedigen goed en geven  Reünie geen kans. Ook de middenvelders Juul en Teun helpen goed met het verdedigen.

Na een mooie pass van Daan snelt Rogier met een lange run naar de goal. Vlak voor de keeper houdt hij goed het overzicht en geeft een pass naar Sven, die de 1-3 voor zijn rekening neemt.

Al met al een zwaarbevochten, maar verdiende overwinning van Grol F2.