Supportersclub bezoekt Klassieker

26-04-2022

Beste leden én niet leden van de supportersclub,

Op zaterdag 14 mei vindt de Klassieker in de Pure Energie Eredivisie Vrouwen plaats! Om 14:00 uur zullen de speelsters van Feyenoord en Ajax strijden om de 3 punten. Deze wedstrijd zal worden gespeeld in Stadion Feijenoord, beter bekend als de Kuip. Jij kan daarbij zijn!

Om 11 uur in de ochtend zullen we vanaf Sportpark Den Elshof richting Rotterdam vertrekken. Als lid van de Supportersclub Grol kun je gratis mee en wordt een een entreebewijs voor de wedstrijd geregeld. Als niet-lid betaal je slechts €7,50 voor de rit naar Rotterdam én het entreebewijs.

Mocht je nou deel willen nemen aan alle activiteiten van de Supportersclub door het jaar heen? Sluit je voor €8,17 per jaar (jeugd) en €13,61 per jaar (senioren) aan bij de Supportersclub en profiteer van gratis vervoer en entreebewijs.

Opgeven kan door het sturen van een mail vóór 7 mei a.s. naar quintveld@hotmail.com.

*) Het is verboden om Ajax-fanartikelen mee te nemen dan wel te dragen tijdens deze wedstrijd.