sv Grol E5 Neede E2

02-10-2007

Het beloofde een zware zaterdag ochtend te worden voor S.V. Grol E5 want de topper Grol E5 – Neede E2 stond op het programma. Na een week fanatiek trainen hoopten we dat we de nodige voorbereiding tegen de koploper getroffen hadden. We begonnen de wedstrijd met Mitch in de goal, achterin Sander, Barend en Sten, op het middenveld Hidde en Betto, voorin stond Jeen als enige spits. We hadden Sjoerd als superwissel achter de hand. Grol begon fel en fanatiek aan de wedstrijd en het was eigenlijk wachten op de eerste doelpunten. Naarmate de wedstrijd vorderde zakte Grol een beetje weg en begon Neede het spel te maken. Het was pas nadat de ranjabekertjes leeg waren gedronken dat Grol een goal maakte waar de vaderlandse topclubs nog iets van kunnen opsteken. Een aanval van Neede werd goed gestopt door onze verdediging en er werd flink gecounterd. Stan pakte de bal op, nam aan en speelde de bal door op Hidde. Hidde nam de bal mee en benutte de ruimte die er lag goed en gaf op het juiste moment af aan Betto. Betto nam de bal perfect in de loop mee en kon zo door naar de goal, hij haalde uit en het was een prachtgoal; snoeihard strak tegen het netje. De enige goal van Grol was een feit! Ondanks het goede begin en het harde werken van Grol konden we niet voorkomen dat Neede na 50 minuten er had liggen. We moesten  helaas erkennen dat Neede onze meerdere was.