Sportpark Den Elshof Kledingsponsor Grol

01-12-2021

Sportpark Den Elshof en Grol zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Naast het professioneel en enthousiast runnen van een prachtig sportcafé, het beheer van de sporthal en vergaderzalen en een zeer prettige samenwerking, is Sportpark Den Elshof ook nog eens één van de grotere sponsoren van de club.

Naast materiële sponsoring, zoals koffie, thee en ranja, is men reclamebordsponsor en al jarenlang kledingsponsor van een groot aantal teams. Ook voor de huidige periode van 5 jaar ondersteunt de beheerder Rob Porskamp Grol via kledingsponsoring, en wel bij de senioren teams Grol 3, 4, 6, 7, 8, 10 op zondag, Grol 3 op zaterdag en Grol 45+1, 45+2, 35+3, Zaal 1 en Zaal 2 op vrijdag.

“Grol is een prachtige club, waarbij zowel jong als oud welkom is, als speler, als vrijwilliger of als supporter. We zijn al meer dan 50 jaar bij de club betrokken als beheerder van de kantine/sportcafé.  Onze kinderen voetballen met veel plezier bij Grol. De Grol is een fijne club, met veel initiatieven. En dat past mooi bij ons sportcafé, waar we ook zoveel mogelijk proberen te organiseren. Iedereen is van harte welkom. Via de sponsoring willen we graag de goede samenwerking onderstrepen en de club ondersteunen.“, aldus Rob.

Als Grol danken we Rob en de familie Porskamp hartelijk voor de jarenlange prettige samenwerking en de ondersteuning van onze club en wensen hun enorm veel succes met Sportpark/Sportcafé Den Elshof.

(Dank aan Jip Oostendorp en Pablo Vriezen voor het maken van deze video)