Coronabericht 17 We Blijven Voetballen

14-11-2021

Dit coronabericht wordt alleen op de website geplaatst en niet per mail verzonden

De regering heeft op 12 november 2021 opnieuw extra maatregelen bekend gemaakt om het aantal besmettingen van het oplaaiende corona-virus terug te brengen.

De maatregel van het laten zien van het Coronatoegangsbewijs bij trainingen en wedstrijden blijft van kracht. Zie ons bericht van 8 november 2021 op de website.

Daar komt per 14 november bij dat er geen publiek meer aanwezig mag zijn bij trainingen en wedstrijden. Trainingen en wedstrijden gaan dus wel gewoon door.

Vrijwilligers, trainers, begeleiders en bestuursleden worden niet tot publiek gerekend. Zij kunnen gewoon het sportpark op. Ouders die chauffeur zijn bij uitwedstrijden vallen ook onder de begeleiders. Zij moeten op het sportpark van de tegenstander wel hun QR-code kunnen laten zien.

Het sportcafé Den Elshof moet om 20.00 uur dicht. De vergaderruimtes buiten het sportcafé blijven beschikbaar. Het bij elkaar zijn in die ruimtes moet wel op 1,5 meter afstand van elkaar. De sporthal blijft ook beschikbaar. Ook daar zijn toeschouwers niet meer toegestaan.

Deze maatregelen gelden tot en met vrijdag 3 december 2021.