Cheque van Rabobank voor Grol

09-11-2021

Bijdrage in het kader van de actie Rabo ClubSupport

Onder het mom van ‘Iedereen verdient een club, het is als een tweede huis en dientengevolge een plek waar je elkaar ontmoet!’, heeft de voetbalvereniging Grol een cheque ontvangen ter waarde van € 1.180,70. Het geldbedrag werd de club overhandigd in het kader van de door de Rabobank jaarlijks geïnitieerde actie Rabo ClubSupport. Voor een bijdrage van in dit geval de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek vestiging Groenlo komen diverse verenigingen uit Groenlo in aanmerking, waaronder tal van sportverenigingen.

Rabobank-medewerker Michel Grootholt (rechts) overhandigt de cheque aan Grol-penningmeester Tom Hoffman. Foto: Theo Huijskes

De in het kader van deze actie aan Grol toekomende cheque werd maandag 8 november jl. door Rabobank-medewerker Michel Grootholt overhandigd aan Tom Hoffman, penningmeester van de Groenlose voetbalclub. Het gaf Grootholt daarbij veel voldoening dat hij de cheque aan juist deze club mocht overhandigen. “Dit heeft te maken met het feit dat ik als geboren Eibergenaar nog niet zo lang in Groenlo woon. Daarnaast heb ik twee kinderen (een jongen en een meisje), die beiden bij Grol de voetbalsport beoefenen en zelf ben ik sedert de start van het huidige voetbalseizoen leeftijds-coördinator bij deze prachtige club.”

Penningmeester Tom Hoffman liet bij de overhandiging van de cheque weten dat het totale bedrag ten goede komt van de realisering van het nieuwe trainings- en wedstrijdveld ‘Nieuw Wilgenpark’ op het sportpark Den Elshof. Een nieuwe kunstgrasvoorziening met de afmetingen 42,50 meter bij 64,00 meter, waarmee na het hoofdveld, veld 1 en de Marveld Arena de vierde kunstgrasvoorziening op het sportpark wordt gerealiseerd. Een in alle opzichten fraaie uitbreiding, die in de eerste helft van 2022 gerealiseerd zal worden.