Coronatoegangsbewijs Sportpark Den Elshof Update!

08-11-2021

Vanaf maandag 8 november 2021 wordt er bij de Grol op sportpark Den Elshof gecontroleerd op het Coronatoegangsbewijs.

Voor het gebruik van de sporthal hebben de zaalsportverenigingen vergelijkbare afspraken gemaakt.

1. De kleedkamers blijven voor iedereen open.
2. Bij de trainingen controleren de trainers het Coronatoegangsbewijs voor alle spelers vanaf 18 jaar voorafgaand aan de training. Bij problemen bij deze controle neemt de trainer contact op met iemand van het voetbalbestuur. Zie website Grol. Organisatie-Besturen-Voetbalbestuur.
3. Bij de wedstrijden in het weekend controleren de leiders van de Grol-teams het Coronatoegangsbewijs. Zowel bij de spelers van het Grol-team als van het team van de tegenstander. Bij problemen met deze controle neemt de leider contact op met de voorzitter van de commissie Seniorenzaken of een lid van het dagelijks bestuur. Zie website Grol. Organisatie-Commissies en stichtingen-Commissie Seniorenzaken óf Organisatie-Besturen-Algemeen bestuur.
4. Scheidsrechters of assistent scheidsrechters hoeven geen Coronatoegangsbewijs te laten zien.
5. Trainers, leiders, leden van de parkdienst en andere vrijwilligers hoeven bij de training of de wedstrijd geen Coronatoegangsbewijs te laten zien.
6. Ouders, leiders, trainers, assistent scheidsrechters die reizen naar een uitwedstrijd moeten wel een Coronatoegangsbewijs laten zien als zij daar de gebouwen binnen gaan.
7. Bij het binnen gaan van de sporthal Den Elshof moeten bezoekers/toeschouwers het Coronatoegangsbewijs laten zien.
8. Bij het binnen gaan van het sportcafé op sporthal Den Elshof wordt het Coronatoegangsbewijs (opnieuw) gecontroleerd.
9. Toeschouwers buiten langs het veld hoeven geen Coronatoegangsbewijs te laten zien.
10. Voor leiders en trainers. De QR code scanner is te downloaden in de Play Store of in de Apple Store.

Algemeen bestuur Grol.