In Memoriam Wim Vos

04-11-2021

Op 31 oktober 2021 is vredig overleden ons gewaardeerde en betrokken lid

WIM VOS

Enige maanden geleden kreeg hij plotseling forse klachten en al snel daarna bleek dat hij ongeneeslijk ziek was. Na een verblijf in het verpleeghuis Pronsweide in Winterswijk heeft hij nog een paar weken gewoond in Huize Sonnevanck in Groenlo en is daar gestorven.

Wim is 87 jaar geworden.

In zijn werk is hij de Grolsch altijd trouw gebleven. Meer dan 40 jaar heeft hij daar als monteur gewerkt. Met volle inzet en betrokkenheid. Na zijn pensionering kreeg hij tijd voor allerlei klussen en lange fietsritten. Veel meer tijd besteedde hij samen met zijn intussen overleden vrouw Gerda aan verre reizen. Hun gezamenlijke passie. Ze hebben met elkaar de hele wereld gezien. Talloze fotoboeken zijn nu voor de familie een dierbaar aandenken.

Hij was een fervent aanhanger van de Grol. Een echte supporter en liefhebber van de voetbalsport. Hij volgde de prestaties van zijn vijf voetballende kleinkinderen nauwgezet. Hij was er trots op dat al zijn kleinkinderen in het blauw speelden.

Wim was een toegankelijke en sympathieke man. Een warm en liefdevol mens. Zonder op de voorgrond te treden steunde hij de vereniging en genoot van alles wat Grol voor Groenlo betekent. Grolsch, Grol en Groenlo hoorden voor hem bij elkaar. Daarbij had hij voor de jeugd een speciaal plekje in zijn hart.

Met verdriet nemen wij afscheid van een meelevende stille kracht van onze vereniging. Hij was meer dan 57 jaar lid van de Grol. In 2014 ontving hij de onderscheiding bij zijn gouden jubileum van 50 jaar lidmaatschap. We waren daar samen erg trots op.

Moge Wim rusten in vrede.

Er is voor iedereen gelegenheid tot afscheid nemen op donderdag 4 november 2021 van 19.30 tot 20.00 uur in het uitvaarcentrum Venture DELA aan de Lichtenvoordseweg.

De afscheidsdienst vindt vrijdag 5 november 2021 in besloten kring plaats.

Wij wensen zijn kinderen Gonny met partner Hemmy en Edwin met partner Carin, de kleinkinderen Mart, Jur met partner Sanne, Sil met partner Iris, Thieme en Pien veel sterkte in de komende tijd.

Namens bestuur en leden Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.