Antonius Slijterij en Proeflokaal is sponsor van Grol Vrouwen 1

03-11-2021

Thomas Wallerbosch, eigenaar van Antonius, heeft zo zijn redenen voor deze mooie vorm van sponsoring: “De Grol is een mooie en gezellige club met een uitstraling die past bij mijn bedrijf. Daar verbind ik dus graag mijn naam aan. Ik ben zelf jarenlang speler geweest bij Grol, daarom is het extra mooi om mij op deze manier te binden met deze vereniging.”

“Mijn winkel is vernoemd naar mijn vader (Antonius) en hij was zijn leven lang een echte Grol-man en -fan. Ik vind het dan ook prachtig om bij Grol 1 Albert Heijn Wallerbosch te zien en bij Dames 1 de naam van mijn winkel, Antonius. Ik weet zeker dat hij trots is!”

Grol dankt Antonius Slijterij & Proeflokaal voor deze mooi vorm van sponsoring en wenst hen veel succes!

Video door @Studentenontwerpers.