Supportersclub organiseert het eerste Sportcafe

28-10-2021

Na een lange tijd zonder activiteiten organiseert de Supportersclub op 26 november 2021 een Supporterscafé voor haar leden. Graag nodigen wij je uit!

Het is de eerste keer dat het Supporterscafé wordt georganiseerd. Deze avond zal in het teken staan van voetbal en amusement; met een presentatie van onze hoofdtrainer William Krabbenborg en een activiteit waarin mooie Grol-prijzen te winnen zijn. Na afloop van deze activiteit volgt er nog een gezellig samenzijn. Drankjes en hapjes zijn tijdens deze gehele avond inbegrepen voor bedrag van €10,-.

De avond zal om 20:30 uur officieel van start gaan. Vanaf 20:00 uur is er een vrije inloop voor onze leden in het Sportcafé op Sportpark Den Elshof.

Graag zijn wij op de hoogte van het aantal aanmeldingen voor deze avond. Zouden jullie daarom jullie zelf willen aanmelden door te mailen naar supportersclub@svgrol.nl.

Nog geen lid van onze mooie club? Sluit je voor €8,17 per jaar (jeugd) en €13,61 per jaar (senioren) aan bij de supportersclub.