25 Jaar Presentatiegids samen met Maarse Drukwerk

12-10-2021

Op 1 oktober j.l. heeft Grol een presentatiegids uitgegeven. De 25e op rij! En al die 25 jaar was Maarse Drukwerk de drukker van deze gids.

25 Jaar geleden begonnen als presentatiegids van het 1e team met een zwart-witte binnenkant en blauw-witte omslag in samenwerking met Wim Maarse van Drukkerij Maarse.

Tussendoor is daarnaast gedurende een groot aantal jaren ook nog de presentatiegids van de jeugdafdeling uitgebracht in een zelfde format.

Naast het drukken heeft Maarse Drukwerk tot aan vorig jaar ook de opmaak van de gids verzorgd.

Inmiddels zijn beide gidsen ontwikkeld tot één full-color presentatiegids van, over en voor de gehele vereniging in samenwerking met Fabian Maarse van Maarse Drukwerk.

Maarse Drukwerk, Wim en Fabian en al jullie medewerkers, hartelijk dank voor 25 jaar vakkundige en enorm prettige samenwerking!

Dit jubileum werd gisteren gevierd met het aanbieden van een ingelijste voorkant van de presentatiegids, speciaal ontworpen voor deze gelegenheid. Het aandenken werd door Marco Frank namens de redactie van de presentatiegids overhandigd aan Fabian Maarse, sinds 2011 eigenaar van Maarse Drukwerk.