Grol E4 - Rietmolen E1

23-09-2007

Grol E4 kan de stijgende lijn van vorige week niet vasthouden.

Nadat we vorige week zaterdag in de uitwedstrijd tegen het altijd lastige Hoeve-Vooruit nog met een klinkende 7 - 1
zege van het veld gingen, moesten we deze week het onderspit delven tegen het sterke Rietmolen.

Nadat het beginsignaal had geklonken kwamen de gasten uit Rietmolen furieus uit de startblokken. Het fysieke overwicht werd door Rietmolen uitgebuit en we stonden al snel met 3-0 achter. Daarna herpakten we ons en werd het een gelijk opgaande wedstrijd. Toch konden we ondanks het overwicht en balbezit niet voorkomen dat we met een 5-0 achterstand de kleedkamer in gingen.

In de rust werden er door de leiders Wouter, Paul en Bertie enkele tactische wijzingen doorgevoerd. Deze misten hun uitwerking niet. Er kwam een herboren team de kleedkamer uit. Met Tim als sluitpost, Rik, Ritse en Remon stond er een gedegen achterhoede. Onze middenlinie Done, Irben en Matijs pakten het overwicht  op het middenveld en wisten met fraai combinatiespel onze voorhoede Marc en Lars te bereiken. Ole was helaas vanwege een blessure niet in staat om mee te spelen. Hij hoopt spoedig de training weer te hervatten. De 2e helft werd afgesloten met een verdienstelijke 4-4, zodat er een enigzins geflatteerde 9-4 eindstand op het scorebord kwam te staan. De mooie uitgespeelde doelpunten van Grol E4 werden door Marc 2x, Remon en Matijs gescoord.

De afsluitende penaltyreeks werd in het voordeel van Grol beslist, mede door enkele fraaie reddingen van onze keeper Tim.
Zeker gezien het vertoonde spel in de 2e helft kunnen we dit seizoen nog veel mooie wedstrijden van Grol E4 verwachten.