Overtuigende winst Grol 1

12-09-2021

Zaterdag 11 september trad Grol 1 voor de tweede bekerwedstrijd in Vroomshoop aan tegen Vroomshoopse Boys. Beide teams hadden hun eerste wedstrijd gewonnen. In dit duel maakte Grol korte metten met haar tegenstander met als eindresultaat een 6-0 overwinning.
Het begin van de eerste helft ging redelijk gelijk op met gevaarlijke momenten voor beide doelen. Keeper Nick Oude Luttikhuis trad een paar keer goed op. In de 12e minuut scoorde Luc Berentsen uit een fantastische vrije trap. Het zou niet zijn laatste wapenfeit blijven. Hierna kreeg Vroomshoopse Boys meer grip op de wedstrijd en had Grol moeite om balbezit te houden. Myron Baten moest nog een gele kaart incasseren en er werd niet meer gescoord voor de rust.

In de tweede helft nam Grol het heft volledig in handen en maakte nog 5 doelpunten. Luc Berentsen scoorde nog 3 keer, waarvan de 0-5 het predikaat “ wereldgoal” verdiende. Rico Lammerdink en Wouter Rexwinkel namen respectievelijk de 0-3 en 0-4 voor hun rekening. Een mooie overwinning met een goede kans op het bereiken van de tweede ronde. Volgende week zondag speelt Grol 1 de derde bekerwedstrijd uit tegen Rohda Raalte om 14.00 uur.

Opstelling:
Basis: Nick Oude Luttikhuis, Sem Brummelaar, Ramon Landewers, Dudu, Myron Baten, Titus Hoffman, Rico Lammerdink, Mick Wissink, Tygo Riteco, Luc Berentsen, Tiem Rots.

Wissels: Wouter Rexwinkel voor Tiem Rots, Mart Zieverink voor Mick Wissink, Roel Bruins voor Titus Hoffman, Tygo ten Bulte voor Tygo Riteco, Roel Ottink voor Sem Brummelaar.