Opstelplaats doelen opnieuw bestraat

31-07-2021

In het kader van duurzaamheid en om verspreiding van rubberkorrels naar de omgeving te voorkomen is de opstelplaats van de doelen vergroot en opnieuw betegeld. Daarnaast zal daar bij de ingang van deze opstelplaats een mat geplaatst worden, om het grootste deel van de rubberkorrels op te vangen.

Twee weken geleden zijn de oude tegels verwijderd door een aantal Grol-vrijwilligers. Rouwmaat heeft vervolgens het grondwerk verricht en voorbereid om de nieuwe tegels te leggen. Afgelopen donderdag hebben dezelfde vrijwilligers de nieuwe tegels gelegd. Dat ging mooi vlot en het ziet er weer strak uit. Rouwmaat zal de laatste afwerking verzorgen. Een mooie samenwerking. En een mooie win-win situatie, met op deze manier een fikse besparing voor de club.

#ZoGroenAlsGrol
#SamenGrol