Seizoen afsluiting JO8-6

04-07-2021

Zoals voor velen komt er langzaam een eind aan dit vreemde “Corona-seizoen”. Voor vandaag (zaterdag 3 juli) staat ook de afsluiting voor JO8-6 op het programma. Aankomende week nog twee keer trainen en dan is het eerst tijd voor een welverdiende vakantie.

De afgelopen tijd hebben wij gelukkig nog een aantal wedstrijdjes kunnen spelen in de Regio cup van de KNVB, met 2 gewonnen en 1 verloren wedstrijd een leuke en leerzame mini competitie. Een welkome aanvulling na een periode van veel trainen en onderlinge wedstrijdjes.

Om dit seizoen gezellig af te sluiten zijn wij met de jongens neergestreken in de speeltuin van Grolzicht waar de jongens tezamen met broertjes en zusjes een gezellige middag kunnen spelen onder het genot van een ijsje, drinken en ander lekkers.

Een mooie gelegenheid voor alle ouders om het seizoen onder een heerlijk zonnetje even te evalueren en natuurlijk onder het genot van een drankje gezellig bij te praten.

De begeleiding, John, Björn en Barry hebben deze middag een attentie mogen ontvangen voor dit eerste seizoen van de jongens in JO8-6. In deze was de begeleiding aangenaam verrast en danken alle ouders hiervoor!

Uiteraard worden ook de jongens, terecht, even in het zonnetje gezet! John heeft aan alle jongens een leuke beker uitgereikt, niet zomaar één! Prachtige bekers met een verwijzing naar de internationale voetballers waar de jongens tijdens dit seizoen mee zijn vergeleken. De bekers worden onder een begeleidende uitleg één voor één aan de jongens uitgereikt;

Huub Wolters – Memphis Depay Trofee
Jur Ressing – Lionel Messi Trofee
Lucas van Beugen – Kevin de Bruyne Trofee
Oskar Wouter – Alexander Arnold Trofee
Floris ter Heerdt – Virgil van Dijk Trofee
Bram ter Braak – Erling Haaland Trofee
Tygo Janssen – Frenkie de Jong Trofee
Dario van Bergen – Kylian Mbappe Trofee

De jongens stralen van oor tot oor met deze prachtige bekers! Snel gezamenlijk op de foto en snel weer de speeltuin in om gezellig verder te spelen.

Wij kijken terug op een geslaagd seizoen en een gezellige middag, na de zomervakantie zien wij de jongens terug in JO8-1 en kunnen dan hopelijk weer een normaal competitie seizoen tegemoet zien. Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie!