Inleveren teamtassen en overige materialen op Zaterdag 3 juli

16-06-2021

Beste teambegeleiders van Jeugd en Senioren,

Het einde van dit rare voetbalseizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat de wedstrijdkleding en overige materialen weer ingeleverd moeten worden voor alle teams.

Voor de seniorenteams:

Voor Grol 1, 2 en 3 wordt een afspraak met de teammanager gemaakt.
Overige senioren teams hoeven dit seizoen niet hun teamtas in te leveren!

Voor de jeugdteams:

De inname tijden zijn als volgt op 3 juli:

Onderbouw van 09.00 uur tot 12.00 uur  (JO7 t/m JO/MO12)
Bovenbouw van 13.00 uur tot 15.00 uur  (JO/MO13 t/m JO/MO19)

  • De begeleiders(sters) die stoppen aan het einde van dit seizoen kunnen de coachjas en het trainingspak inleveren aan het loket van de kledingruimte.

  • De teamtassen en overige materialen kunnen ingeleverd worden bij de kleedkamers medische ruimte.

De volgende materialen moeten worden ingeleverd:

Kleding team (shirts, broeken en kousen) in de bijbehorende tas;

  • Aanvoerdersband

  • Trainingspak en coachjas begeleiders wanneer je stopt

  • Hesjes plus waszak;

  • Bidons + krat

  • Inloopshirts; indien aanwezig

  • Alle kleding graag gewassen inleveren!!!!!

Sleutels ballenkarren:

Uiterlijk vrijdag 2 juli moeten alle sleutels van de ballenkarren in de postvakjes liggen. Maandag 5 juli kunnen alle trainers de sleutels uit hun nieuwe postbakje halen.  Dit geldt ook wanneer je volgend seizoen weer trainer bent.

Wat hoort er in de team tas qua wedstrijdkleding te zitten:
-  Aantallen per team vanaf JO12(heel veld): 15 shirts/broekjes  + 1 keeperstenue
-  Aantallen teams vanaf JO8 / 09/10 (half veld): 10 shirts/broekjes + 1 keeperstenue
-  Aantallen J011 (8 tegen 8): 10 shirts/broekjes + 1 keeperstenue

JO7 en G3
- De JO7 spelers die in de JO7 blijven hoeven hun tenue niet in te leveren
- G3 spelers hoeven hun tenue niet in te leveren

Niet – team gebonden- vrijwilligers:
De vrijwilligers die dit seizoen stoppen en die wel een trainingspak/ coach jas, scheidsrechter tenue etc. hebben, maar geen deel uit maken van een team, kunnen ook de kleding inleveren op zaterdag 3 juli van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 15.00 uur

Vriendelijke groeten,

Namens de kledingcommissie

Rita Arink

Coördinator beheergroep kleding Grol