Schoonmaakteam zoekt versterkingen

01-06-2021

De gebouwen en kleedkamers van en op het sportpark zien er altijd gelikt uit. Dit komt niet in de laatste plaats door de inspanningen van ons schoonmaakteam. Door het vertrek van een hele goede kracht is het team dringend op zoek naar (in ieder geval één), versterking(en) voor de schoonmaakwerkzaamheden van deze kleedkamers en aanverwante ruimtes zoals kassaruimte, archiefruimte, medische ruimte ,toiletten, wedstrijdsecretariaat en enkele kleine ruimtes.

Met spoed wordt er iemand gezocht die wekelijks op de maandag- en woensdagmorgen beschikbaar is.

Uiteraard is er in goed overleg veel mogelijk in de planning van de werkzaamheden.

Gezocht wordt dus naar enthousiaste medewerkers m/v die de handen uit de mouwen willen steken en ook zelfstandig kunnen werken en beschikbaar zijn om de huidige kwaliteit van de ruimtes te handhaven. De gebruikers zijn zeer tevreden over de ruimtes en de Grol is trots op haar schoonmaakteam!

De schoonmakers hebben recht op een vrijwilligersvergoeding voor de gewerkte uren die zij maken. De hoogte daarvan kun je opvragen bij de coördinator van het schoonmaakteam.

Voor nog meer informatie en/of vragen kun je terecht bij deze coördinator: Hennie Schovers (h.schovers@upcmail.nl)