Sportkleding bestellen via de Grol Clubshop

09-04-2021

Grol werkt al jaren nauw samen met Leugemors Sport 2000 in Winterswijk voor de levering van wedstrijd- en trainingskleding. Ook bestaat de mogelijkheid al om met korting trainingskleding aan te schaffen. Daarvoor hadden we een flyer met een overzicht van de beschikbare artikelen en prijzen. Om het onze leden nog makkelijker te maken is er vanaf vandaag de mogelijkheid om Grol-sportkleding te kopen via de digitale Clubshop. Een trainingstenue met eventueel opdruk, een trainerstenue, een trainingssweater, een polo of sportkousen kunnen nu eenvoudig met enkele kliks aangeschaft worden. Er wordt een fikse korting gegeven op de reguliere artikelprijs. De bestelde artikelen kunnen in de winkel van Leugemors opgehaald worden of je kunt het thuis laten bezorgen. Het werkt dus als een heuse webshop.

De Clubshop kan eenvoudig bereikt worden via de homepage van onze website: svgrol.nl. In het hoofdmenu vind je een link naar de Clubshop. Een mooie service aangeboden door Leugemors en verder uitgewerkt door de Beheergroep Kleding in samenwerking met de commissie automatisering. Als er nog vragen zijn over het bestellen, dan kun je hiervoor terecht bij Rita Arink van de Beheergroep Kleding (06 2041 8707). Ook voor een bestelling namens een compleet team, kun je het beste eerst contact opnemen met Rita Arink.

Op dit moment kun je via de Clubshop alleen sportkleding aanschaffen. Op korte termijn zullen hier echter ook Grol fan artikelen te koop zijn. Het aanbod hiervan wordt verzorgd door de Supportersclub Grol. Een mooi initiatief. Op het moment dat deze fanshop artikelen beschikbaar zijn, zullen we hierover weer berichten.