Te Boome Lammers Schilderwerken is kledingsponsor van Grol 9

26-03-2021

Te Boome Lammers Schilderwerken is voor de komende vijf jaar kledingsponsor van Grol 9!

Te Boome Lammers Schilderwerken is al zeer veel jaren als sponsor nauw betrokken bij de Grol. “Dit ter ondersteuning van de vereniging zodat men mooie en nuttige zaken kan realiseren.“, aldus eigenaar Mike te Boome.

En niet alleen als sponsor: “Ik ben al bijna 40 jaar lid van Grol en speel momenteel met heel veel plezier in Grol 8 en één van onze medewerkers Joey Doornberg speelt in Grol 9. Daarnaast ben ik al geruime tijd actief in de Commissie Seniorenzaken, als coördinator van de recreatieve teams. Als Te Boome Lammers Schilderwerken willen we midden in de gemeenschap Groenlo staan en midden in de voetbalvereniging Grol.“

Naar de toekomst kijkend: “Ik ben zeer tevreden over de samenwerking en hoop dat dit nog heel veel jaren zo mag blijven.“

Video door @studentenontwerpers.