Semso is de komende 5 jaar sponsor van JO9!

25-03-2021

Semso is de komende 5 jaar kledingsponsor van de gehele JO9 klasse!

“Dat doen wij om het lokale clubleven te ondersteunen, daarnaast willen wij graag ons netwerk uitbouwen door onder andere actief aanwezig te zijn bij de mooie activiteiten van de BCG. Dat laatste gaat in deze periode wat minder, maar wij zijn er zeker van dat we in betere tijden weer in informele sfeer met elkaar ervaringen en gedachtes mogen uitwisselen!”

“Wij zien Grol dan ook als een mooie club met een geweldige accommodatie, extra leuk is ook dat mijn beide zoons actief zijn bij de Grol”, aldus Niek Ressing. “Het enige minpuntje is dat er tegenwoordig weinig derby’s worden gespeeld met Longa ’30, maar we moeten wat te wensen over laten…”

Grol dankt Semso hartelijk voor hun betrokkenheid bij de Grol en wenst ze heel veel succes!

Video door @Studentenontwerpers