Handelsonderneming Meekes Groenlo Kledingsponsor JO13 klasse

12-02-2021

Handelsonderneming Meekes is nu sponsor van de gehele O13-klasse. Daar gaat een mooi verhaal aan vooraf!

“Ooit vroeg Stef Oldenkotte ons om shirtsponsor te worden van de D3. Onze oudste zoon voetbalde in het team van Stef en daarom besloten we sponsor te worden. Stef hield ons wekelijks op de hoogte van de uitslagen en we hebben zelfs kampioenschappen mee mogen maken, prachtig. Dit seizoen werden we benaderd voor de gehele lichting. Onze jongste zoon speelt nu in deze lichting en daarom is het prachtig om sponsor te mogen zijn.”

“Wij vinden Grol een mooie club met veel betekenis voor de gemeenschap van Groenlo en andersom natuurlijk ook. Wij zijn blij dat wij ons steentje kunnen bijdragen! Het is mooi om te zien dat het Commercieel Team met veel frisse ideeën komt, voor zowel de sponsor en de club!

Meekes bedankt!

Video door @studentenontwerpers.