Sponsoractie Autobedrijf Victor Rensen

24-01-2021

Sinds dit seizoen 2020-2021 is Autobedrijf Victor Rensen de trotse shirtsponsor van Grol 2, zoals te zien is in deze video!

Victor wil zijn enthousiasme en betrokkenheid met onze club omzetten naar een actie voor alle leden die klant zijn bij dit mooie bedrijf óf klant willen worden, waar een klant écht de koning is! Met deze actie steunt u financieel onze clubkas!

De actie gaat als volgt in zijn werking:
U geeft aan dat u lid bent van onze club en Victor Rensen doneert, afhankelijk van uw opdracht bij dit Grolse bedrijf, een bedrag in de clubkas:
• Bij een basisbeurt met Apk* een bedrag van: € 15,-
• Bij een complete beurt met Apk* een bedrag van: € 25,-
• Bij de aankoop van een auto een bedrag van: € 50,-
*APK indien noodzakelijk

Deze actie geldt voor het gehele jaar 2021!

Wij zijn Victor bijzonder dankbaar voor dit mooie initiatief!
Wil jij onze clubkas steunen? Neem contact op met Victor, hij staat u graag ter woord!
autobedrijfvictorrensen.nl – info@autobedrijfvictorrensen.nl - 0544-462344

Wij als club zijn bijzonder trots op onze sponsoren en streven altijd naar een win-win situatie!

Andere acties van onze sponsoren vindt u onder onze link Sponsoracties op de homepage van onze website.