Stoteler Afbouw Kledingsponsor MO15, MO17 en MO19 Klasse

06-01-2021

Stöteler Afbouw is voor de komende 5 jaar kledingsponsor van de MO15, MO17 en MO19 klasse!

Stöteler Afbouw heeft al ontzettend lang binding met de Grol:

“Wij waren altijd al (bord-)sponsor van de Grol ter ondersteuning van het lokale verenigingsleven. En omdat wij (Gert en Remko) vroeger zelf gevoetbald hebben, dragen wij uiteraard de vereniging nog steeds een warm hart toe. Op het moment dat de dochters van Remko gingen voetballen bij de Meiden hebben wij op de vraag of wij kledingsponsor van de meidenafdeling wilden worden uiteraard ja gezegd. Nu jaren later zijn de dochters van Remko al lang gestopt met voetballen, maar willen wij echter aan de huidige opmars van het meiden- en damesvoetbal nog steeds ons steentje bijdragen en zijn dus ook voor de komende 5 jaar kledingsponsor.“

“Het is juist in tijden van Playstations, games, tablets en telefoons belangrijk dat de jeugd ook in beweging komt en blijft, hierin heeft de Grol een belangrijke functie, die wij van harte ondersteunen.“

“Daarnaast genieten wij ook al jaren van het Marveld Toernooi, waar wij ook als sponsor bij betrokken zijn.“

Wij danken Stöteler Afbouw hartelijk voor de trouwe sponsoring aan Grol en wensen hen vanzelfsprekend veel succes!

Video door @studentenontwerpers.