Super-elf competitie seizoen 2007-2008 van start

28-08-2007

Ook in het seizoen 2007-2008 zal de supportersclub van de s.v. Grol de inmiddels niet meer weg te denken super-elf competitie gaan organiseren. Gedurende het seizoen proberen deelnemers, met een door hen zelf samengesteld team, zoveel mogelijk punten bij elkaar te spelen, om zodoende in aanmerking te kunnen komen voor een van de vele te winnen prijzen. Zo kan men iedere week de weekprijs binnen halen, men kan in aanmerking komen voor de Highscore Cup, de Fairplay Cup of de titel Herbstmeister. Aan het eind van het seizoen ontvangen vervolgens de beste 25 spelers ook nog eens een keer een prijs.

Naast het meespelen met je eigen team, kun je ook nog eens meespelen met de teamcompetitie. Hierbij vorm je samen met minimaal 5 personen een team. Uiteindelijk komen de beste 3 teams in deze teamcompetitie ook weer in aanmerking voor een prijs.

Tevens spelen de deelnemers aan de teamcompetitie ook een bekercompetitie.

Al met al reden genoeg om als voetballiefhebber mee te gaan spelen met dit geweldige spel.

De deelnemers van het afgelopen seizoen hebben inmiddels de boekjes voor het nieuwe seizoen al ontvangen. Voor mensen die het afgelopen seizoen niet hebben deelgenomen, maar dat nu alsnog willen gaan doen, zijn er nog boekjes te verkrijgen op het Sportpark Den Elshof of bij R.Porskamp, Koperslager 61. Daarnaast kun je ook alle informatie vinden op de site van de super-elf : www.itsolutions.nl/superelf

De super-elf competitie zal van start gaan op vrijdag 31 augustus a.s.

Men kan het deelnemersformulier op die dag tot ’s avonds 19.00 uur inleveren bij een van de in het boekje genoemde adressen.

Schroom niet, neem deel aan dit geweldige spel en laat zien dat u over een geweldige voetbalkennis beschikt.

De Supportersclub van de s.v. Grol wenst u in ieder geval alvast veel spelplezier.