In Memoriam Harry Koster

30-12-2019

Op 29 december 2019 is overleden op de leeftijd van 77 jaar ons lid

HARRY KOSTER

Hij was al enige tijd ongeneeslijk ziek. Toch kwam zijn overlijden nog onverwacht.

Wij zijn verdrietig om het verlies van een zeer betrokken man bij onze vereniging. Hij was een actief vrijwilliger, net zoals zijn vrouw Betsie is. Harry was ook altijd aanwezig op belangrijke bijeenkomsten bij onze club. Zijn bescheidenheid straalde vertrouwen en respect naar anderen uit. In zijn evenwichtigheid zat een grote kracht.

Harry was ook een enthousiast supporter van het eerste elftal. Hij sloeg samen met zijn vrouw Betsie geen wedstrijd over. In het seizoen 2000-2001 werden zij samen dan ook terecht uitgeroepen tot super-supporter van het jaar. De mannen van Grol 1 hebben hem op zijn ziekbed nog een blijk van dank overhandigd. Zo’n gebaar zegt alles over de waardering naar hem en de warmte binnen onze vereniging. Die lege plek langs de lijn gaat nog lang opvallen.

Wij wensen zijn vrouw Betsie, de kinderen en verdere familie heel veel sterkte in de komende tijd.

Namens het bestuur en leden van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter