Voetbalcafe s.v. Grol met Jefta Bresser

10-12-2019

Op vrijdag 13 december 2019 wordt door het voetbalbestuur van de s.v. Grol een ‘voetbalcafé’ gehouden voor alle geïnteresseerden in de ontwikkeling van het jeugdvoetbal van het s.v. Grol. Doel van deze avond is om onder het genot van een hapje en een drankje te praten over ‘voetbal bij de s.v. Grol.

Als gastspreker op het eerste voetbalcafé hebben we hoofd jeugdopleidingen bij De Graafschap Jefta Bresser weten te strikken. Voor Jeftar terugkeerde bij de Graafschap (hij was er in het verleden jeugdtrainer) was Jeftar bij verschillende clubs hoofdtrainer van diverse jeugdelftallen (o.a. PSV), was hij techniektrainer (o.a. Fulham FC en FK Zenit) en vervulde hij de rol van assistent-trainer bij het eerste elftal (o.a. NEC en NAC). Tijdens het tweede deel van het voetbalcafé willen we de aanwezigen meenemen in verschillende  zaken die ons als voetbalbestuur bezig houden en hen vragen hoe zij tegen bepaalde zaken aan kijken.

De avond start om 19.30 uur en vindt plaats op ‘Sportpark Den Elshof’.

Voel je je verbonden met het jeugdvoetbal bij de s.v. Grol, meld je dan voor 10 december 2019 aan via: voetbalcafesvgrol@hotmail.com (aanmelding is verplicht).

Voetbalbestuur s.v. Grol